Voldoende Ruim-voldoende Goed
Placemat Iedere leerling heeft 4 punten genoteerd. Iedere leerling heeft 5 punten genoteerd. Iedere leerling heeft 6 of meer punten genoteerd.
Per groepje zijn er 4 gezamenlijke punten uit gekomen. Per groepje zijn er 5 gezamenlijke punten uit gekomen. Per groepje zijn er 6 of meer gezamenlijke punten uit gekomen.
Presentatie placemat De leerlingen vertellen wat hun 4 gezamenlijke punten zijn. De leerlingen vertellen wat hun 5 gezamenlijke punten zijn. De leerlingen vertellen wat hun 6 of meer gezamenlijke punten zijn.
De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas.
Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie.
Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid.
Het is een boeiende presentatie.
1/2 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. 3 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. Iedereen uit het groepje vertelt iets tijdens de presentatie.
Werkstuk met schoolplannen Er staan 3 ideeën op het blad. Er staan 4 ideeën op het blad Er staan 5 of meer ideeën op het blad.
De plannen zijn uitgetekend en gekleurd. De plannen zijn uitgetekend en gekleurd. De plannen zijn uitgetekend en gekleurd.
Er is nog één ander materiaal gebruikt om de plannen uit te beelden. Er zijn nog meerdere (2 of meer) andere materiaal gebruikt om de plannen uit te beelden.
Presentatie schoolplannen De leerlingen vertellen wat hun 3 ideeën zijn voor de school. De leerlingen vertellen wat hun 4 ideeën zijn voor de school. De leerlingen vertellen wat hun 5 of meer ideeën zijn voor de school.
De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas.
Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie.
Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid.
Het is een boeiende presentatie.
1/2 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. 3 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. Iedereen uit het groepje vertelt iets tijdens de presentatie.
De leerlingen staan met hun handen naast hun lichaam tijdens het presenteren. De leerlingen gebruiken hun handen om gebaren uit te beelden tijdens de presentatie. De leerlingen staan met hun handen naast hun lichaam tijdens het presenteren.
De leerlingen gebruiken hun handen om gebaren uit te beelden tijdens de presentatie.
Presentatie/verkiezingen De leerlingen vertellen wat hun ideeën zijn voor de school. De leerlingen vertellen wat hun ideeën zijn voor de school. De leerlingen vertellen wat hun ideeën zijn voor de school.
De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas.
Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie.
Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid.
Het is een boeiende presentatie.
1/2 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. 3 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. Iedereen uit het groepje vertelt iets tijdens de presentatie.
De leerlingen hebben zulke goede punten bedacht en zo’n boeiende presentatie gegeven, dat er op hen gestemd wordt.