| Voldoende | Ruim-voldoende | Goed | |
|---|---|---|---|
| Placemat | Iedere leerling heeft 4 punten genoteerd. | Iedere leerling heeft 5 punten genoteerd. | Iedere leerling heeft 6 of meer punten genoteerd. |
| Per groepje zijn er 4 gezamenlijke punten uit gekomen. | Per groepje zijn er 5 gezamenlijke punten uit gekomen. | Per groepje zijn er 6 of meer gezamenlijke punten uit gekomen. | |
| Presentatie placemat | De leerlingen vertellen wat hun 4 gezamenlijke punten zijn. | De leerlingen vertellen wat hun 5 gezamenlijke punten zijn. | De leerlingen vertellen wat hun 6 of meer gezamenlijke punten zijn. |
| De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. | De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. | De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. | |
| Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. | De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. | ||
| Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. | |||
| Het is een boeiende presentatie. | |||
| 1/2 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. | 3 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. | Iedereen uit het groepje vertelt iets tijdens de presentatie. | |
| Werkstuk met schoolplannen | Er staan 3 ideeën op het blad. | Er staan 4 ideeën op het blad | Er staan 5 of meer ideeën op het blad. |
| De plannen zijn uitgetekend en gekleurd. | De plannen zijn uitgetekend en gekleurd. | De plannen zijn uitgetekend en gekleurd. | |
| Er is nog één ander materiaal gebruikt om de plannen uit te beelden. | Er zijn nog meerdere (2 of meer) andere materiaal gebruikt om de plannen uit te beelden. | ||
| Presentatie schoolplannen | De leerlingen vertellen wat hun 3 ideeën zijn voor de school. | De leerlingen vertellen wat hun 4 ideeën zijn voor de school. | De leerlingen vertellen wat hun 5 of meer ideeën zijn voor de school. |
| De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. | De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. | De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. | |
| Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. | De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. | ||
| Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. | |||
| Het is een boeiende presentatie. | |||
| 1/2 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. | 3 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. | Iedereen uit het groepje vertelt iets tijdens de presentatie. | |
| De leerlingen staan met hun handen naast hun lichaam tijdens het presenteren. | De leerlingen gebruiken hun handen om gebaren uit te beelden tijdens de presentatie. | De leerlingen staan met hun handen naast hun lichaam tijdens het presenteren. | |
| De leerlingen gebruiken hun handen om gebaren uit te beelden tijdens de presentatie. | |||
| Presentatie/verkiezingen | De leerlingen vertellen wat hun ideeën zijn voor de school. | De leerlingen vertellen wat hun ideeën zijn voor de school. | De leerlingen vertellen wat hun ideeën zijn voor de school. |
| De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. | De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. | De leerlingen spreken duidelijk en zijn goed te verstaan voor de hele klas. | |
| Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. | De leerlingen nemen op het juiste moment een pauze, tijdens de presentatie. | ||
| Denk aan wat we geleerd hebben bij Station Zuid. | |||
| Het is een boeiende presentatie. | |||
| 1/2 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. | 3 leerlingen uit het groepje vertellen iets tijdens de presentatie. | Iedereen uit het groepje vertelt iets tijdens de presentatie. | |
| De leerlingen hebben zulke goede punten bedacht en zo’n boeiende presentatie gegeven, dat er op hen gestemd wordt. |
Maak jouw eigen website met JouwWeb